Het Leeuwenmoed Partnership is een maatschappelijk initiatief. Twintig trotse partners geven het mooiste shirt van Nederland, zonder commerciële uitingen, voor minstens drie jaar terug aan alle Willem II’ers. Iedere week stellen we één van de Leeuwenmoed Partners aan jullie voor. Deze week maak je kennis met Interpolis, trotse Leeuwenmoed Partner van Willem II.
Denk aan je roem en glorie
Iedereen herinnert zich die legendarische Champions League-shirts, waar het logo van Interpolis trots naast dat van Willem II stond. ‘In 2019 kwam er na 20 jaar samenwerking een einde aan het business partnerschap van Interpolis en Willem II. Maar nu zijn we terug als Leeuwenmoed Partner,’ zegt René Voets, directeur Interpolis.
Interpolis, inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste verzekeraars van Nederland, heeft diepe Tilburgse wortels. Het bedrijf werd 56 jaar geleden in Tilburg opgericht en is nog altijd stevig verankerd in de stad. Met het hoofdkantoor aan de Spoorlaan en vele medewerkers uit de regio.
Stoere bend, welbekend
‘Met Interpolis. Glashelder. zijn we bekend bij het grote publiek,’ legt René uit. ‘Maar naast het verkopen van verzekeringen willen we ook bijdragen aan een veiliger Nederland. We zoeken voortdurend naar oplossingen om schade te voorkomen, zodat mensen zich veilig voelen en weerbaar in het leven staan. En als het dan toch misgaat? Dan staan we klaar om snel en goed te helpen. Daar mag je op vertrouwen.’
Denk aan de vriendschapsband
Die veiligheid, weerbaarheid en dat vertrouwen wil Interpolis ook teruggeven aan de regio Tilburg via het Leeuwenmoed Partnership. ‘Verbinding en verbroedering zijn belangrijke pijlers in de samenleving. Samen kom je verder,’ benadrukt René.
Een oude vriend keert terug. Met lef. Met Leeuwenmoed. Klik hier voor meer informatie over Interpolis.
Bericht delen