DHL en Willem II verlengen samenwerking met twee seizoenen

DHL heeft de samenwerking met Willem II Betrokken met nog eens twee seizoenen verlengd. De maatschappelijke initiatieven van Willem II Betrokken kunnen daarmee de komende jaren rekenen op de steun van DHL. Samen met DHL kan verder worden gebouwd aan het ontwikkelen van talent, het bevorderen van gezond leven en het betrekken van alle mensen in de regio Tilburg. Daarnaast blijft DHL een actieve rol vervullen in de business club van Willem II, blijft het ‘Go Green logo’ van DHL zichtbaar binnen en buiten het stadion. Ook staat DHL op de laadpalen. Met de groenste vloot van Nederland, van 1500 elektrische voertuigen, zal DHL de online merchandise bestellingen bij de supporters van Willem II blijven bezorgen.

‘Wij zijn als DHL bijzonder trots dat we als grote wereldwijde speler lokaal maatschappelijk actief kunnen zijn. Via DHL Cares en Willem II Betrokken zetten we ons graag samen voor een ander in. Zo kunnen we mensen helpen die een extra steuntje nodig hebben. Ons bedrijfsdoel is dan ook Connecting People, improving live’, zegt Michel Clausing (COO DHL Parcel Benelux)

Waardevol

Suzanne Albregts, coördinator Willem II Betrokken: ‘Het is heel waardevol dat DHL in deze tijd voor de derde keer het partnership met ons verlengt. Deze tijd behoeft meer en meer aandacht voor sociaal maatschappelijke initiatieven en het feit dat DHL dit ook belangrijk vindt, maakt me erg blij. Ik kijk er dan ook naar uit deze samenwerking voor het vijfde en zesde seizoen een vervolg te geven waarin we samen optrekken in de doorontwikkeling van onze projecten en activiteiten.’ 

Afbeelding
maatschappelijk

Op het hoofdkantoor van DHL in Utrecht tekenen Michel Clausing, Suzanne Albregts en Jos de Kruif (manager Commerciële Zaken) het contract waarmee beide partijen zich voor de komende jaren aan elkaar verbinden.

Bericht delen