DHL

 

DHL is sinds dit seizoen zowel de nieuwe logistieke partner van Willem II als de nieuwe maatschappelijke partner van Willem II Betrokken. De logistieke dienstverlener gaat een partnerschap aan voor twee jaar met onze stichting waarin diverse maatschappelijke projecten zullen worden ondersteund. 

Maatschappelijke betrokkenheid
Pieter Jansen, voorzitter Willem II Betrokken: ‘Onze stichting is bijna drie jaar geleden opgericht en sindsdien is er veel gedaan om Willem II Betrokken op de kaart te zetten. Dat DHL nu onze maatschappelijk partner is, is een geweldige ontwikkeling voor de stichting. We kijken uit naar deze nieuwe samenwerking met de marktleider in de logistieke dienstverlening.’

Webshopbestellingen
DHL is sinds dit seizoen ook de nieuwe vervoerder van de Willem II webshopbestellingen. DHL Parcel bezorgt alle merchandise uit de Willem II webshop bij supporters thuis of op een DHL ServicePoint in Nederland. Michel Clausing, VP Sales & Customer Service bij DHL: ‘We zijn als grootste logistieke dienstverlener ook zeer maatschappelijk betrokken. We verbinden de Tilburgse voetbalclub met zijn fans door het bezorgen van Willem II artikelen én we bouwen samen aan de toekomst met Willem II Betrokken. Daarmee is het een zeer toepasselijk partnership.’ 

DHL Locker
Tevens heeft DHL een DHL Locker geplaatst op het parkeerterrein voor het Koning Willem II stadion. Dat is een pakketkluis waaruit consumenten hun pakketten kunnen ophalen en in kunnen afleveren. Deze "ik Will'em bezorgd" DHL Locker heeft vanzelfsprekend passende rood-wit-blauwe accenten.

V.l.n.r.: Berry van Gool (Oud algemeen directeur Willem II), Rob Andela (Sector Head Key Accounts Engineering, Manufacturing & Automotive, DHL), Pieter Jansen (Voorzitter Stichting Willem II Betrokken), Michel Clausing (VP Sales & Customer Service, DHL). 

Lees hier ook het artikel van Michel Clausing over DHL en Willem II in Regio Business.