Albert Heijn

 

Al sinds november 2017 bundelen Willem II Betrokken en Albert Heijn de krachten en dit levert een prachtige samenwerking op. Sinds seizoen '18 - '19 is de samenwerking uitgegroeid tot een maatschappelijk partnership en mag Albert Heijn zich één van de drie maatschappelijk partners van Willem II Betrokken noemen.



ah ondertekening
V.l.n.r. Berry van Gool (Oud algemeen directeur Willem II), Kay Bergkamp (Supermarktmanager AH Westermarkt), Marco van Vliet (Operationeel manager Albert Heijn winkelgroep Tilburg e.o.), Paul Bogaers (Supermarktmanager AH Hilvarenbeek), Tomas Oudejans (Penningmeester Stichting Willem II Betrokken)


Naast leuke winkelacties, gaat twee keer per seizoen de opbrengst van twee weken emballagebonnen naar Willem II Betrokken. Daarnaast levert Albert Heijn al voor het tweede seizoen elke week vers fruit en andere levensmiddelen voor de kinderen van Playing for Success. Ook tijdens de afsluitende sportdag van Scoor een Boek! is er een prominente rol voor Albert Heijn. Zo kwamen ze dit jaar met hun foodtruck vol appels, bananen en mandarijnen en organiseerden zij een quiz waarbij uiteindelijk 13 groepen een klassenlunch hebben gewonnen. Vanuit Albert Heijn zijn er twaalf vestigingen in Tilburg, Goirle, Berkel-Enschot en Hilvarenbeek betrokken bij de samenwerking. Kortom, een waardevolle samenwerking waar we beiden trots op zijn.