Albert Heijn

 

Al sinds 2017 bundelen Willem II Betrokken en Albert Heijn hun krachten. Dit zorgt voor een prachtige samenwerking die door de jaren heen steeds meer is gegroeid. Vanaf het seizoen ’18 – ’19 is de samenwerking zelfs bekroond tot een maatschappelijk partnership en mag Albert Heijn zich één van de vier maatschappelijke partners van Willem II noemen. 

ah ondertekening
V.l.n.r. Berry van Gool (Oud algemeen directeur Willem II), Kay Bergkamp (Supermarktmanager AH Westermarkt), Marco van Vliet (Operationeel manager Albert Heijn winkelgroep Tilburg e.o.), Paul Bogaers (Supermarktmanager AH Hilvarenbeek), Tomas Oudejans (Penningmeester Stichting Willem II Betrokken)

Aan het maatschappelijk partnership zijn verschillende leuke winkelacties verbonden waarbij de deelnemers kans maken op producten als shirts en ballen Willem II. Ook wordt er twee keer per seizoen een twee weken durende emballageactie gehouden waarbij de gehele opbrengst naar Willem II Betrokken gaat. Maar dat is nog niet alles. Albert Heijn is namelijk ook direct betrokken bij meerdere projecten van Willem II Betrokken. Zo levert de winkelketen elke week vers fruit en andere voedingsproducten voor de kinderen die deelnemen aan het project Playing for Success en zijn ze aanwezig op de afsluitende sportdag van het project Scoor een Boek, waarbij ze een leuke quiz organiseren en met hun foodtruck alle deelnemende kinderen voorzien van een lekker stukje fruit. Vanuit Albert Heijn zijn er twaalf vestigingen verbonden aan Willem II. Dit zijn vestigingen in Tilburg, Goirle, Berkel-Enschot en Hilvarenbeek. Kortom, een waardevolle samenwerking waar we beiden trots op zijn.